I'm BACK!

shennareeeeee! nu är jag tillbaka, några läsare har varit och kikat in varje dag, nu har ni något att läsa iallafall ;) jag mår bra, jag har haft en underbar vecka i grekland, lägger inte upp några bilder från där idag, utan ni ska snart få se några andra bilder! i grekland har vi solat, badat, varit ute sen kvällar och dansat, raggat upp killar i " baren vid poolen " fick mig gott a snygg kille i slutet, fast stupid som jag är dissar jag han, han var norsk, fatta inte va han sa.. men snygg jävel va han iallafall haha :D veckan har iallafall varit helt underbar, längtar redan tillbaka till värmen och paradiset! men nu är man hemma igen, och min midsommar helg spenderade jag i strömstad som ni kanske redan vet ;) tänkte berätta lite failade saker som hände under helgen, okej.. nu börjar jag!

1. jag och hanna ligger inne i sängen och myser med film och godis. festen är utanför med vuxna. helt random kommer en springades idiot in i rummet, snubblar som fan över datasladden, slänger sig på matbordet, sen dunsar han rakt ner i golvet och ligger där helt död typ?, HAHAHA dog nästan där!

2. hanna ska bada, jag filmar henne, tänker " jag kan väll gå med henne ut en bit " går rakt på en hal sten och halkar ner i vattnet med kläder på och så står hanna där borta och skrattar åt mig, HAHAHA dog nästan där igen!

sen så hände en massa saker mer, men en go helg och start på lovet har jag haft iallafall, LOVELY! nu ska ni få se på lite bilder från helgen! puss! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0