Alla minnen finns kvar med dig

Hejhej, tänkte berätta om gårdagen (söndag)

Allting börja med att vaknade av att mamma väckte mig, efter ett tag så åkte vi ner till rimnershallen, skulle kolla på när min syster spela handboll, jätte duktiga! de vann 2 och lika 1 (y) sen efter kom hanna och hennes mamma o hämta upp mig så åkte vi till överby, där köpte jag nya kläder, tänkte lägga upp bilder på den senare!

haha vill ni veta en sak som är så grymt typsikt mig och hanna? ... okej

Jag och hanna var sjuuukt törstiga, så skulle vi gå bort till maxi och köpa en LITEN dricka, men nä. vi kom ut med TRE 1,5 liters dricka VAR! haha, japp ;) så fult :)

Men aja, sen drog vi hem efter typ 2 timmar, och då åkte vi hem till hanna :) sen åkte jag hem, och när jag kom gjorde jag inte så mycket, men nu ska jag dra puss hej! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bild på kläderna du köpte?

kan du inte börja med dagens outfit som du skrev i frågestunden? :)

2011-03-21 @ 18:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0