Du är kingen utan K

Shubre mannen vad händer yao?
kom nyss hem.. haha skojja :P jag kom hem för typ två timmar sen men ändå, idag efter skolan drog jag och hanna till stan, vi var as hungria men vi hade inga pengar -.- men så var hannas kusin där så vi ba fråga henne! sen så skulle vi ta bussen 5an, så gick jag på bussen busschaffisen bara " vad gör du?? vart ska du?? " haha... :P fail :( HAAHHAH påtal om fail, jag och hanna fick skrattanfall idag på konfan, då prästen snackade och alla var tysta så hände två sjukt roliga saker på samma gångn så vi kunde ju inte hålla oss för skratt.. så vi försökte.. skratta tyst! haha visst klara vi det, men aja, fick as ont i magen och i halsen!

Imorgon drar jag hem till hanna tidigt sen drar vi och träffa några! :) pusshej


mongo bild..


HAHAHAHHAHAHAHHA JAG ÄR SERIÖS, DÖÖÖÖR!

kolla i från 0.18, det är då det bästa är!! :D
när han får bollen i fejjset och sen när hon tjejjen knyter skor.. hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0