godmorgon :D

Hejhej, tänkte berättade lite om gårdagen! Först var det skola, sen efter skolan satt hanna och väntade på mig vid skåpen. Vi drog till stan och gick å fikade, där var det en tjej i 20 års åldern som var så himla lik kissie! hon betedde sig som om hon var värsta divan eller drottingen av sverige! haha as kul :) Sen drog vi och köpte godis och sen åkte vi hem till mig, sen vidf typ nio eller ngt drog vid upp till ramneröd och åkte på den där backen ni vet utan pulka eller något! hahha man blev as blöt och det gjorde ont i rumpan (a) sen drog vi tillbaka till mig och chillade, ska vara med hanna idag också vi ska nog gå på bio! 

En sak jag och hanna märkte igår.. Har hemma kväll skrivit fel?
det heter väll EN kexchoklad
inte ETT kexchoklad.. det låter helt cp iallafall med ett kexchoklad :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0