hehe

Sitter i skolan nu, har egentligen gynpa men jag var inte med idag så nu sitter jag här i bibblan med en data och kolla lite ;)Snart har vi matte och sen efter det har vi engelska, sen mat sen svenska och sen sljöd sen sluut! jag drar till torp efter skolan för att kolla på lite kläder tror jag :D det blir nog chilll. chillaaaa!

Fattar niiii va gött det kommer bli att vara lediga på torsdag, loveee <3 jag tror jag ska träffa några då! hehe, tänkte fråga hanna iallafall om hon vill göra något med mig ;)

Guuud vilken vårkänsla jag har, solen skiner och det ska bli upptill 8  + grader idag, nicee!

Men nu ska jag sluta skriva... pusshejj ! :D


vet att vi är söta....... biaaaatch! :D sitt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du vara me ? :P

2011-03-15 @ 16:40:17
Postat av: Anonym

på torsdag asså*

2011-03-15 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0