hemkunskap

funderar på att ha en frågestund! aja får se på det, haha kommer säkert få jätte lite fråger och då är det ju inte ens kul (a)

kom hem från skolan för typ en timma sen, eller två. aja har skrivit klart första brödet på hemkunskapet har två kvar och det ska vara klart på torsdag eller ah vi ska redovisa på torsdag ska hinna baka oxå :$ hehe, får nog göra det idag eller imorgon ;)

min helg har varit suverän, längtar redan till nästa helg. ska vara med hanna på fredag ithink, har för mig att hon frågade mig det här om dan iallafall :o men ska skriva andra brödet nu, eller så ska jag fakiskt ta mig något att äta :D


sommar glassen, remember?

haha njuuuter av den goa glassen en varm sommar dag

saknar värmen, saknar sommaren, saknar svensksommar, gaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0