I'm here without you

Shuuubreee! kom hem för typ en timma sen, slutade vid kvart i 3 idag och direkt efter skolan drog jag och tog spruta sen hem för att göra våfflor, faila totalt med alla fast bara två blev bra så fick hanna en oxå (a) sen tog vi bussen till torp och mötte mäki och vetle, vi gick bort till maxi och träffade hans pappa och köpte godis + dricka. Sen fick vi alla 4 trängas i baksätet på väg hem till vetle :P

HAHAH vetle den jäveln hade lurat mig och hanna att hans hund var värsta aggresiv till folk som han inte kände osv, vi blev as skrajja men när vi kom hem till vetle visade det sig att det var en jätte liten gulli hund lika stor som en katt, haha så sött!

Vi käkade även tacos hos vetle, fast me kyckling! riktigt gott ;) sen drog vi upp på vetles rum igen och satte på paraonormal activity 2, den söööööög! ettan var såå mycket bättre :P sen kom pappa och hämta mig och hanna, och nu sitter jag här :) aweeeesomeeee daaaag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0