magsjuka!! :(

Shubre, skiter i bloggpausen och bloggar ändå! :P igår gick jag hem i från skolan för jag mådde piss, när jag kom hem la jag mig i sängen och somna. Vaknade  av att jag mådde ännu mer illa, spydde som fasen! sen så gick jag och la mig igen och sov hela natten, som tur är har jag inte spytt mer och får hoppas att det är över nu!

Hoppas att jag inte har smittat ngn, framför allt inte mäki eller aggie som har varit nära mig som mest! Aggie låg ju brevid mig i sängen igår hos skolsyster, ahja hoppas jag inte har smittat dig gumman! <3

Men aja, blir man sjuk så blir man! sånt är livet ;)

ville bara säga att jag saknar mäkiii :( <3

Men ska sluta blogga nu, så ha det braaa puss hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0