Min daaaaaaag <3

Hejhej!

Tänkte berätta lite om min dag, för er som vill veta! ;)

Dagen börjadem ed att jag vaknade, hihi. drog till skolan, hela dagen har vi spelat in film, både i skolan och hos Oskar! ;) nice, sen efter jag hade avrit hos oskar drog jag hem, mamma hämta mig. När jag kom hem bytte jag kläder och precis då smsade vetle och frågade vart jag bodde, jag ringde upp han och sen gick jag och mötte han och mäki! :)

Vi gick in till mig, och sen så fick vi för oss att vi skulle dra och köpa glass och det gjorde vi! När vi kom ner så stod min syster där med en massa bullar, haha! Så ah, vi bara proppade i oss en massa, sen drog vi till skogslyckan, vi var ute i typ 2 timmar och bara flummade!

Vi köpte ingen glass! men en jäävla massa godis! ;) hihi, sen drog vi hem igen för det blev så himla kallt, men på väg hem gick min baby och höll om mig, så jag skulle bli varm, love it! När vi kom hem chillade vi bara, och sen drog dom hem vid halv 9! :) As roolig dag iallafall! Pussss loveeee <3


vetle! haha


jag! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0