Peace!

Hejhej, idag är jag bara allmänt sliten, så det blir att bara vara hemma idag och chilla. Tror inte det blir någon skola för mig i morgon heller. Min pappsi är ute och köper en iphone4 till mig nu, hihi♥ Eftersom mitt abonnemang går ut idag ska jag få en ny mobil och då valde jag iphone! :)

Nästa helg blir det konfa läger, ska väll bli sååådääär kul, och då mena jag sådär!! Får inte ens sova i samma rum som hanna och det ju änna det som gör att helgen blir sådär, haha. Men men, bara ett läger kvar av två. Förra lägret var kul yeah. Synd att jag fortfarande smittar idag annars skulle jag träffa min bästa, men det går ju inte, så jag får träffa han på tisdag eller något ;) Miss u

Hoppas ni har haft en bra helg, det har väll inte direkt jag haft, men sånt är livet!

Men nu ska jag dra mig, ha en fortsatt treeevlig - tråkig - söndag! Pusshej! KRAM


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0