svar på era frååågor!

Är du på g med någon?
svar: Ja.. eller jag gillar en!

Vem gillade du senast?
Svar: Nicklas tror jag

Har det någonsin varit något mellan dig och joel? eller är det nått? :)
svar: Nej det har det inte, bara kompisar :)

Tycker du, att du själv passar bäst i blondt eller brunt?
Svar: Brunt tror jag :')

Vad använder du för smink? gärna märke osv.
svar: Jag anväder en mascara från loreal, foundation mousse, och hm's puder

hur lång är du?
svar: jag är ca 165 tror jag

Kan du inte börja lägga ut, "outfit" i bloggen?
svar: Jo visst, varför inte (:

bilder på ditt rum? :)
svar: kan lägga upp några bilder när jag har några (:

har du varit på bowlinghallen?
svar: haha, japp de har jag!

hihi, läget?
svar: Bara bra, självdå? ;)

vikt?
längd?
skostorlek? :)
svar: vikt vet jag inte, längd 165, skostorlek 37-38 :)

har du varit på g med nicklas?
svar: njeaa, det vet jag väll inte om jag har, men tror de

jo du jag undrar om du någonsin stoppat ärtor i näsan. För jag har hört att markus inte får det men visste liksom inte om det var annorlunda med en moppie?
svar: hahha, nej det har jag inte aggie!

våldtäkt imorgon kl4? :-3
svar: haha, john! nej tack

vem är din allabästa vän?
innerst inne asså.
har alltis undrat det.
för du typ är med massa olika hela tiden, och dissar hon där hanna eller nåt för andra ibland verkar det som för du skriver att hon är din allra bästa vän o så sen är du typ med massa andra, och nu har du lixom börjat va med hennes kompis, du vet väll att hon inte kommer orka med det hur länge som helst? man gör inte så mot sin allrabästa vän, jag har oxå upplevt samma sak och idag är vi inte ens vänner

svar: hanna, är min allrabästavän! hon har alltid varit det, jag vill inte ta upp det i bloggen men jag vet iallafall att vi har det bra justnu och jag tänker aldrig svika henne, för hon är ett av det bästaste som har hänt mig imitt liv!
vi umgås alla tre, jag hon och " hennes kompis " så jag tror inte det stör henne.

vad andväner du för smink?
svar: kolla upp!

hår produkter?
svar: värmeskydd hårspray hårpuder och ibland glans! jag visst jag kan lägga upp en bild, det kommer!! :)
plattong?
det kommer en bild!
gärna bild :)

okej... frågar lite mer.
favoritfärg?
svar: blå! ljus blå
favoritminne i hela livet?
svar: jadu! chile var ett minne, men har ju jätte många! kan inte direkt peka ut det bästa
favoritminne med mig? hihi
alla, men den gången vi gjorde pastasallad och skulle bada på unda, så flög maten iväg! haha och om du skulle slänga dig i vattnet skulle jag bjuda dig på en glass! (a)
favoritämne?
svar: i skolan? eller va? isåfall svenska och So, om du menar något annat så vet jag inte vad du menar!
favoritbyxor?
svar: ljus blåa jeans från gina!

vem är din allrabästavän inne från hjärtat ? <3
svar: hanna thulin!

har du strulat med joel eller nicklas någon gång? vem av dom?
isf var det nyligen? :d
svar: nej det har jag inte gjort :)

har haft sex med ngn ?
svar: nej
har du någonsin gillat en tjej mer än en vän ?
svar: nej
afro / flintis?
svar: båda! haha beror på 

va inte du typ bästavän med johanna karlsson eller vad hon heter en gång? vad hände mellan er?
svar: Jo det var jag! vi gled isär! :| 

funderar du på att byta hårfärg till blondt ist? :)
svar: jag vet inte! kanske, men inte lika blont som jag hade sist utan lite mer rågblont :)

Det var alla frågor!! om ni fick dåligt svar, så säg det. hehe puss :)


söt bild från slöjden, hehe


Kommentarer
Postat av: johanna

söta cheyer .... !

2011-03-11 @ 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0