det känns som att jag behöver dig

Jag har återfått känslan, det lilla pirret i magen varje gång jag möter din blick
Fuck no, jag behöver inte dig

Shenna blöggen! Har precis pluggat klart, yes. Denna veckan är kort, det blir en lång helg. gu va gött, lovely! Har ingen bestämt än vad jag ska hitta på. Det är studenten nästa torsdag, och då blire att dra dirr efter skolan med hanna till stan, minns förra året, gu vilket minne, haha. hot wings + energi dricka, softilera i gräset, samla pantburkar, no coments. träffa gött folk, se alla studenter, cykla genom skolans tunnel i yber fart, haha. Låter helt onormalt, men så äre. hela min sommar var inte direkt normal kan man säga, hahah! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0