ett kvälls inlägg från mig, hehe

Shenna!
Sitter här nu på min stol, inte så mysigt faktiskt och lyssnar på musik. Dagen har varit chill, hade provmiddag på hemkunskapen, var nervös innan, å gud! Men det gick bra som tur va :) Fick även reda på att vi skulle i väg till kroppefjäll med klassen nästa helg, som jag helt hade glömt bort, ops.. Så hanna, det blir inget med " fredagen den 13" men vi kan väll se den filmen en annan dag? hehe, ochså måste vi ju bara se den filmen jag visa trailer på förut :o ååh hihi, imorgon är det fredag, och då blir det kyrka på kvällen, kul. Ska ju konfirmeras på lördag för er som inte visste ;) hehe japp, nä nu får jag sluta skriva, pusshej!


Idag på spanskan, alltid lika kul att ta kort med iphone ;) ;) eller hur.. hanna? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0