Jag hoppas att framtiden är vår

Shululuuu, har precis gjort klart tekniken *puh* känner att just detta arbete satsar jag inte mer än g, orkar inte. Det är värsta pillipill grejen och d är för jobbigt för mig, så just nu har jag gjort allt som man skulle göra för att få g, och det var as jobbigt ändå :p tänk då mvg? neee nu orkar jag inte tänka, tar en liten paus.. men snart ska jag sätta mig med so, industri.. tror jag de va (?) Just nu funderar jag påatt.. vi ska ju ta med oss packning imorgon till skolan, vart fasen ska jag få plats med en stor väska? den får ju knappast plats i skåpen :S

Whatever, så jag kommer inte blogga på helgen.. om jag inte lyckas med en mobilblogg? haha ajaa. ska dra mig nu, pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0