konfirmation gick suveränt!

Konfirmationen gick suveränt, nu är jag fri! haha gött är det att inte gå till kyrkan varje onsdag iallafall ;) Det var as kul och våran redovisning gick as bra, är grymt glad! :D haha, faila liite på våran dans, men whatever? kul hade jag/vi iallafall :) När vi stod där utanför kyrkan med massa 100 tals kameror framför oss, vart skulle man kolla? haha jag kolla lite varsom.. Tack för rosen otto & anders :) snällt.. Sen när jag kom hem fick jag massa presenter, lägger ut ngn gång när jag orkar på vad jag fick. Fick iallafall två superduper fina naglack av nathalie vahtera. Tack hjärtat!! <3

Nu är den 7 maj avklarad, fast... det är min mammas födelse idag, grattis!! Så vi ska lite mys kväll pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0