min dag i ord, varsegod

Idag var det onsdag= tidig dag. Dagen gick snabbt förbi, dock var moa inte i skolan, krya hjärtat! Idag var jag lite flum på so, jag och oskar satte oss utanför i korridoren, så började jag snacka med random kille från 7, han bara " du heter molly östh, du har 867 vänner på facebook, vi har 300 gemensamma vänner, du bor vid ramneröd, helenedal och du brukar åka 3 an, du är 15 år och går i musik klass " Jag blev jätte paff hur den killen jag inte ens känner kunde veta något om mig? scary boy.... :D Iallafall snart drar jag till konfan och drar hem vid 6, ska egentligen slutat vid 7 halv 8, men icke sa nicke, jag drar hem för ett skol arbete, yes! ;)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Natta

Sv; haha, det beror på vilka du vill ha? ;-)<3

2011-05-04 @ 16:12:47
URL: http://vahtera.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du bli blond igen? :)

2011-05-04 @ 18:15:49
Postat av: molly, svar:

Sv; hmm, haha ja, jag hade tänkt att lägga i några ljusa slingor snart :)

2011-05-04 @ 20:34:26
URL: http://femtiokroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0