no matter what happens, i can't let you go

tjue, idag drog jag hem från skolan, kände mig inte bra, illamående och ont i huvudet. när jag kom hem sov jag i några timmar i soffan framför disney channel. hehe. Blir en väldigt tidig kväll för mig ikväll, ingen data, ingen iphone. det är de ända jag ligger med på kvällarna och glömmer helt om hållet bort tiden, inte bra molly. Känns som att livet går neråt just nu, men det kommer bättre tider :) hoppas ja.. iallafall bara 3 veckor kvar till skolavslutning.. det gäller att kämpa, kämpa.. kämpa till slutet. aja, ska sluta blogga nu, känner jag att jag skriver bara ointressanta saker, to bad.

hold your breath, because tonight will be the night that I will fall for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0