tell me where you wanna go

bass down low
shennare snyggingar. är på gött humör, soft. ska snart fixa lite grejer inför imorgon, har nyss färgat håret också, bort med de missfärgade ihåret, dvs blonda/orange/ ljusa/ gråa slingor i mitt hår, iallafall underhåret.

jordens undergång- har fått lite rätt, det har hänt saker på island, ex vullkan utbrott. dom säger att det är början på slutet? hm.. fast nu får dom ge sig, jag taggar nu på 2012 istället, det känns mer tro värdigt.

aja, vad ska vi göra åt saken? händer det så gör de :P men jag tror inte på det längre :) ey, jag fyller ju snart 15, yey. om ca 3 veckor, längtar :) tagga tagga tagga sommarlovet!

Ska sluta blogga nu men ni får ha d gött! se ya :D


vår jord, hehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0