Torp kryllade av snyggingar

Hejhej!
Idag var det skola, en sen dag, men den var rätt okej! Dagen började med härliga badhuset! Jätte kul, faktiskt :o Det var inte så hemskt som jag hade tänkt mig. Efter badhuset köpte jag choklad och började gå mot skolan med moa. Vi missade hela matte lektionen, ops.. pga av lite andra saker som vi gjorde. Sen var det engelska, vi hade debatt om datorer i skolan eller inte, jag var emot att ha det. Satt där och argumentera lite. Blev lite överstyr men men, så får det väll bli ibland? :)

Sen forsatte dagen i sin egna takt och det började gå mot skoldagens slut, satt mest och segade på sista lektionen. Längtade att lektionen skullet ta slut. Japp, det gjorde den, tur! Hehe, sen drog jag och moa in till stan för att äta lite på donken, gatt gatt. Sen tog vi bussen till torp. På bussen fanns det några snygga boys, hehe :$ Sen kom vi ut till torp och gick mest runt, på den tiden vi var där såg vi en massa snyggingar, iallafall jag. Vet inte om moa har samma smak som mig iallafall. Men snyggingar fanns det iallafall, love it! Snappade upp iallafall att ena killen hette simon, jag och moa ska leta upp honom, han gav ett väldigt bra intryck btw. Många skratt blev det iallafall :D

Sen efter ett tag drog moa och jag satt kvar där själv, mötte mamma sen gick vi och handlade lite grajjor. Sen åkte jag hem och satte mig vid datan. Ska nog ta och sluta skriva nu för jag är säker på att nästan ingen orkade lästa allt detta, så, meningslöst? aja, hejdå pusshej :)
Idag i skolan, söt, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0