world at our feet

Tänkte bara blogga snabbt innan jag drar mig mot sängen. Idag har jag spenderat hela min dag på stan med hanna, vi hade en molly och hanna dag som vi kallar det. en massa flumm och skratt åt massa konstiga saker. haha!

ska verkligen ta och "leva livet " nu innan jorden går under.. hahha tänk om jorden går under på lördag, usch.. eller ah inte för jag tror på det, eller jo litee. låter ganska logiskt men gubben är ju wierd! :O jag hade då mest förväntat mig alla coola underliga saker som skulle hända i december 2012, men nä, nu förväntar jag mig då en enorm jordbävning, ska bli spännande..

Nä nu får jag dra mig mot sängen, filosofiera lite om jordens undergång.. haha men godnatt! pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0