you'll always be my hero

shennare! drog hem idag efter skolan, satte mig vid datan, och sen drog jag bort till frida och fika, hehe. gött med tårta, mums. Sen drog jag hem och nu sitter jag här och pluggar engelska glosor, mm inte så soft, men med lite godis vid sidan om så blir det genast mycket bättre.. hehe. är gött trött på skolan nu, skulle inte sitta fel med 9 veckors sommar lov nu, eller vad säger ni? känner att jag längtar grymt till grekland, jag drar om 3 veckor. sen kommer jag hem, och så kör pappa mig till strömstad där jag ska fira midsommar med hanna, längtar!

NÄÄÄ nu måste jag plugga, ha de gött, pusshej!


saknar dig kusin! vi får ses snart <3

Kommentarer
Postat av: kusin

Jaa , helgen ? :)

2011-05-26 @ 13:41:18
URL: http://alicianovoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0