wherever you go

hahah fyyyy vilken konstig dag jag haft, haha nejdå.. elle aa, först drog jag, mamma o pappa till plus, sen agneberg och då kom även natta, tror jag vet va jag ska välja, elle aa, inte tror, utan jag VET! är så himla inne i detta nu så jag kan knappt vänta!!!!! Iallafall sen blev de mat<3 hahaa.. sen möta upp tom å patte, vi har typ åkt buss, fel buss, en buss med värsta afrika värme så vi hoppa av vi typ undavallen och gick till öb, va de öppet? nej .. så vi vänta på bussen ett tag, sen åkte vi in till stan och sen åkte killarna hem, sen efter ett tag drog jag också hem, lyckad med wierd dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

<3

2011-11-19 @ 23:29:35
URL: http://vahtera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0