why is everything with you so complicated?

mår mycket bättre idag, har bara legat i sängen och vilat heeela dagen, fått i mig mat idag, vilket är väldigt bra med tanke på att jag spydde 4 gånger igår, känns lite konstigt att spy så mycket när man har halsfluss.. :o aja, penicillin är verkligen något jag älskar just nu!! igår mådde jag verkligen skit, helt döende, och idag mår jag hur mycket bättre som helst, har bara tagit 4 tabletter eller något, detta är andra dagen och jag ska äta de i 10 dagar, aja ni vet, halsfluss! Imorgon ska jag vara med hanna, får se vad vi hittar på, frisk är jag iallafall, eller frisk å frisk, smittfri* hehe, hoppas alla har en super go fredag kväll! själv ska jag vara hemma med bror och pappa medans mamma är iväg på tjejgrej och syster på disco ;) men vi hörs senare, eller imorgon, puss och hej!
jasså? ;) då vet jag .. haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0