fighting for peace is like fucking for virginity

Idag var jag hemma från praon igen, fick inte komma till dagiset, så nu hålelr jag på å keka penicillin i några dagar + ögon droppar, det känns som 1 liter i ögat. Imorse kände jag mig lite ensam, så jag drog ner till min älskade lilla farmor, vi fikade, gjorde mat, prata om allt osv! mysigt, har inte träffat henne så ensam på jätte länge! :) vi köpte även hårfärg förut, så ihelgen blir det blondering!!!! nervöst, men haha det blir säkert bra, hoppas jag....
Stackars min bebis justin bieber som planeras att bli skjuten av en idiot, han har köpt biljetter till justins konsert den 17 october i peru.... han ska alltså ta justins liv! :( :( :( :( NEJJ...

Kommentarer
Postat av: nicklas

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2011-10-06 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0