Till Alicia <3

Vill ni veta en sak? Jo jag har världens bästa kusin, hon är underbar, bäst, min kusin, konstig, cp ibland, och helt underbar! Och jag älskar henne, verkligen älskar. Vi har alltid varit nära varandra,  men nu det senaste har vi kommit närmare än kusiner. Vi spenderade en lång resa tillsammans, vi var hela 3 veckor utan föräldrar på andra sidan jordklotet med våran mormor. Kommer ihåg alla minnen där i från som om det vore igår, de var bäst!! Och kommer aldrig glömma grekland, kommer aldrig glömma våra stunder vi skrattat tills vi fått ont i magen, kommer aldrig glömma alla våra stunder tillsammans alicia, jag kommer ALDRIG glömma dig, för du en del av mig, och vill du veta en sak? Jag älskar dig världens bästa Alicia Novoa Johannson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0