why is everything with you so complicated?

preciiis kommit innanför dörren, näst sista dagen på praon gick suveränt, precis som alla andra dagar. Imorgon är det fredag = fredags fika på jobbet, kort dag, bio på kvällen!! och tror vi hinner hem till idol också, en stund iallafall, kan de blir bättre mysig fredag? inte för mig iallafall :)
ser nu också att mitt rum behöver verkligen en rejäl städning, fy tror jag gör det idag, då känner jag mig riktigt hemma ikväll och resten av helgen, älskar den känslan, massa mysiga stearin ljus tända också, love!
haha nu ska jag spendera resten av min eftermiddag till att skriva på so uppgift, blir nog klar idag, så är det bara att slappa hela helgen, men vi hörs senare, puss alla fina!!
min födelsedag detta året!! saknar de.. dagen innan skolavslutning, två dagar innan grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0