1 million

haha.. kass uppdatering, sry! Men nu är jag tillbaka, ännu en vecka i skolan! BORING :O fast vi är lediga på torsdag, fy faskien va gött :D  tror jag kanske drar till torp eller stan å kollar i affärer osv ;) Sitter nu för övrigt vid twitter, facebook, msn och spotify, HAHA.. social, ofc! har precis duschat också och ska snart börja på min andra matte läxa för idag.. jobbigt! Fick även tillbaka våra So grejsimojser idag, fick 29/32 och det var en påäng från att få MVG?? orkar inte.. haha :O Men jag bloggar i morgon när jag kommit hem, vi hörs, kysshej!

NATTA <3

Kommentarer
Postat av: nathalie vahtera ♥

<3!

2011-09-19 @ 18:08:59
URL: http://vahtera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0