glöm dem som vill sänka dig

hej, har precis plattat hår, hahah, hade lust, så slutade kvart i 2 idag eller något, drog till stan, fikade med älskade mamma & syster ♥ sen drog vi hem, jag satte mig och pluggade engelska, booring. Jo måste även säga att jag satt och pluggade hela j*vla dagen igår på en karta, så hade vi inte ens läx förhör idag! -.- iallafall... så ska jag snart plugga mer på engelska o även spanska, fyy 17 va! haha känns som de ända jag skriver i min blogg är att jag pluggar 24/7.. SNART HELG, fredag hanna ♥ lördag alicia ♥ söndag städa. Men aja, blir säkert as gott, ska iallafall sova as länge, är ju helt dö nu för tiden, vart jag än är, usch fy!!
överredigerad söt bild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0