spotify in my heart

här är lite låtar som är så sjukt bra, jag lyssnar på om å om igen!!

Ester Dean – Take You To Rio

David Guetta – Without You (feat. Usher)

Justin Bieber – Overboard

Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine

Hejhej, fick nyss höra av nicklas att min blogg är dålig för jag uppdaterar för lite! upppss.. men jag vet inte vad jag ska skriva om, och det känns som att när jag skriver för mycket text som att ingen läser? :O Idag har jag vara hemma hela dagen, städat min garderob, legat å sovit, klippt ut en massa bilder på jb och satt upp på min dörr, nu blev den genast mycket snyggare!! men vadå haha jag hade inget å göra... (a) I got bieber-fever! ;) Iallafall så vet jag fortfarande inte va jag ska blogga om, så om ni tycker att min blogg är tråkig är det bara å komma med förslag! jusste har precis käkat sushi också, mmmm as gott! favorit maten typ.. haha nu blev det tråkigt igen, så puss! :D
tagga fallens 2012! yeeeyyyyyy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte börja med outfits ? :D

2011-09-09 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0