Svar på era frågor!

F: Kan du inte börja med outfits ? :D


S: Jo visst kan jag de

 

 

F: och hur gammal är du? (:

S: Jag är 15 år, född 1996.

 

F: vad har du för bröst/bh storlek?

S: vet inte..

 

F: gillar du någn ? ;) ;)

S: aa, aa det gör jag

 

F: Snyggaste killen i din klass ?

S: Vet inte faktiskt..

 

F: Har du stora meloner?

S: det får du väl avgöra själv?

 

F: oskuld?

S: aa

 

F: Brukar du klippa tånaglarna med tång elr med nagelklippare? =)

S: olika (:

 

F: Vilka är dina närmaste vänner?
Hur många syskon har du?

S: Mina närmaste vänner är nog hanna och alicia

Jag har 2 syskon, en bror och en syster

 

F: - har du någon stor dröm som du vill uppnå?
- vilka bloggar läser du, länka? 
- ser du upp till någon, i så fall vem?
- är du kär?
- vilka är dina favorit klädes affärer?
- vad använder du för smink dagligen?
- vilken linje vill du gå på gymnasiet?

S: Jag vill se justin bieber live

Jag kan länka i ett annat inlägg

Min mamma

Nej jag tror inte jag är kär, inte än i alla fall

Bikbok och gina

Jag använder foundation, conciler, mascara och puder

Jag funderar på och gå media

F: Vad gör du på din fritid? :)
Vad vill du bli när du blir äldre?
Hur lång är du? :)

S: jag pluggar, hehe.. och är med kompisar!

Jag vet inte

Jag är 167

 

F: favorit artister? :)
- den bästa låten just nu? 
- vilken klass går du i?

S: Justin Bieber, Pitbull Mohombi osv

Halo, Maraca Down to earth och ju mer dom spottar

Jag går I 9 på västerskolan

 

F: Varför gillar du justin??

S: för han är amazing!!


Kommentarer
Postat av: annie :3

Epic, vi är lika långa :3

2011-09-18 @ 18:22:32
URL: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0