tjooooo kompisar :D

tjaaa minna här vaa :D aa molly ville att jag skulle gästblogga här för jag är grym ! /skryt (a)
sitter och lyssnar på bästa justin och skriver med söta molly på msn , :) ( nu logga hon ut :( )
idag har jag bara vart i skolan , typ regnat asmycket :( jobbbigt ! sen fick jag gå tre hela NEJ halva km hem hehehe, och det spöregna :( hade ingen jacka heller , sen när jag kom hem så var jag tvungen och städa annars satte inte mamma på internet , blääää :o och efter det har jag bara legat här i min goe säng och slappat och lyssnat på justin bieber ! 
ahjust det , jag vill träffa min molly :( jag bor i färgelanda, men ska flytta till uddevalla om någon månad , happpy :D
då ska jag vara med molly hela tiden, nejdå :D ja, imorgon slutar jag 1 , och på fredag är vi lediga, till helgen ska jag vara med madde trorja , på söndag ska jag till kyrkan och sen vara med molly bolly trodligen , eller det hoppas jag :D btw, molly gästbloggar på min blogg, http://minnablomberg.blogg.se/ , lääääääs ! :D
har har ni en bild på mig!
just det. molly är söt och min goe tjej !
loveee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0