I hate you cause you're a love killer

hej, idag har jag bara tagit det lugnt. och imorgon blir de skola, ska även till umo imorgon också! men jag har faktiskt inte så mycket å säga, förutom att jag saknar sommaren grooovt mycket, men här kommer några sånadär frågor, eftersom jag har tråkigt.


att min senaste kyss - var med mitt ex
att jag lyssnar mest på - mina vänner
att jag pratar -  ofta
att jag inte gillar - folk som ljuger
att jag avskyr när folk - sviker
att kärlek - är underbart
att jag gillar att - vara på stan
att jag alltid kommer att - älska min familj
att sist jag grät var - idag
att min mobiltelefon är - min älskling
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - smsar jag
att idag har jag - sovit
att jag just nu tänker på - ...
att i kväll ska jag - plugga
att i morgon kommer jag - gå till skolan
att jag hoppas - att allt går bra imorgon

Har du...
Någon som förstår dig? - flera!
Någon som du saknar? - som in i
Någon som du hatar? - faktiskt.
Vem kramade dig senast? - mamma
Vem pussade dig senast? - tom
Vem ringde dig senast? - melissa
Vem ringde du senast? - alicia
Vem var hemma hos dig senast? - melissa
Vem var du hemma hos senast? - tom tror ja
Har du pratat med någon idag? - ja
Har du gråtit idag? - ja
Har du skrattat idag? - ja

Att jag..
Är singel? yes i'm
Svär ofta? - ja
Sjunger i duschen? - ofc
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej!
Skrattar åt dina egna skämt? - haha beror på
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - ja



Att jag har?
Piercingar? - i öronen
Haft sex?- ja
Syskon? - lillasyster och lillebror
Jobb? -  nej
För många vänner? - klart jag inte har, aldrig för många!
Rymt hemifrån? - tror ej de
Bra självförtroende? - sådäär kanske..
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? -  OM jag har..
Somnat i skolan? - yes
Tappat bort mig i min hemstad? - nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja&ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - tror ej de
En hemlighet som ingen annan vet? - nej de har jag faktiskt inte
Sovit en hel dag? - tror ej de
Somnat gråtande? - ja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nejnejneejej
Blivit generad inför folk? - jaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - yes
Ätit musslor? - fy ja
Blivit kallad player? - ja.......
Färgat ditt hår svart? - nära intill

Vad?
Längtar du till mest just nu? - SOOOOMMAR
Ska du göra i helgen? - va med mathias, tom och mel i think
Har du för kläder på dig? - mjukisbyxor och tröja
Gjorde du igår? - va hemma och sov
Ska du göra på nyår?- ja du
Åt du senast? - macka med skinka
Har du för mobil? - iphone 4<33<3
Vad köpte du senast? - eehm.. måste varit godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0