mel<3mol

sis,
du är något av det bästa som hänt mig, du är det bästa. du betyder mest av allt, du förtjänar allt.
jag kommer i verkligen alla fall stå på din sida, aldrig svika dig och alltid finnas där för dig.
många frågar varför vi är så bra vänner? hur vi orkar träffa varandra så ofta hela tiden,
om det inte är jobbigt eftersom vi inte bor typ som grannar. helt ärligt,
om jag så hade bott på andra sidan jorden hade jag tagit flyget hem till dig varje dag.
ingen förstår hur nära vi är, det går inte jag fattar det inte heller. jag kan stå och skrika på dig,
kalla dig massa saker, gråta med dig, skratta med dig men de förändrar ingenting, du är allt.
allrabästavän, kusin, sis min soulmate. jag älskardig.
/ mel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0