har du någonsin.......

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: ja, eller..
Varit kär: yep
Förlorat någon speciell person: tappat kontakten, ja.
Varit så trött att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Svart
Blå
Vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja!!
Fått ditt hjärta krossat: ja, ja det har jag.
Skrattat så att du har börjat gråta: haha, flera gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: herregud.. ja!
Fått reda på att någon har pratat om dig: mer än 1 gång
Kysst en kompis: nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: använder inte msn..
Hur många barn vill du ha i framtiden: 3, kanske..?
Har du några husdjur?: nej
Vill du ändra ditt namn: nej, det vill jag inte
Vad gjorde du under din förra födelsedag: hade släktkalas, typ
Vilken tid vaknade du idag: halv 8
Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte sova, smsade, lyssnade på musik.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag förlåter personer om och om igen när dom egentligen inte förtjänar det, jag är för snäll.

OM DIG:
Vad är ditt namn: molly
Singel/upptagen: något mittimellan
Stjärntecken: tvilling
Kille eller tjej: tjej
Hårfärg: brunett!
Längd: 165,5
Piercings: öronen och naveln.
Höger eller vänster: höger

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: hm, svårt val, ögonen.. tror ja. egentligen båda
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre
Yngre eller äldre: äldre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: mage!
Tatueringar eller piercingar: piercing.. i ögonbrynet!!!! <3
Känslig eller inte: de beror på lite.
Ragg eller förhållande: förhållande, ragg på sommaren.. hehe

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: njea
Haft sex: ja
Krossat någons hjärta: kan hända..
Dissat någon: ja
Gråtit när någon dött: ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: ja, väl?
Kärlek vid första ögonkastet: ja, faktiskt.
Gud: ja!
Att kyssas på första dejten: tveksamt.

SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: nej!
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej det har jag inte, kanske dagis.. haha!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja, det tror jag verkligen!
Vad kan du inte ”leva” utan: familj, vänner, musik, och min iphone4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0